Ak sa spoločnosť zrodila zo stretnutia s esenciálnymi olejmi, ak sme sa rozhodli stať sa odborníkmi na aromaterapiu a fytoterapiu a rozhodli sme sa predávať len BIO produkty (a to v rámci možností), je to dobré z nejakého dôvodu: sme príroda milenci. A kto hovorí, že milovník prírody nevyhnutne zahŕňa osobitnú pozornosť k životnému prostrediu.

Tento článok bol aktualizovaný dňa 17/01/2024

Účel našich produktov a našich rád: vyprovokovať stretnutia

Ekologická kríza, ktorou všetci prechádzame, má korene v spôsobe života, ktorý nás vzďaľuje od prírody. Je to také jednoduché, nemilujeme prírodu dostatočne, pretože s ňou už nemáme dostatočný kontakt. Milovať predpokladá blízkosť, stretnutie, konkrétne prežívanie vzťahu. A tu je hlavný účel produktov a rád Compagnie des Sens: vyvolať stretnutie a údiv, medzi človekom a rozprávkovými plodmi biodiverzity. Senzorické, intelektuálne a fyziologické stretnutia, ktoré vedú k pocitu úžasu nad krásou prírody. A tento zázrak už nie je len teoretický, ale hlboko zakorenený v človeku, ktorý zakúsi účinnosť esenciálneho oleja z Wintergreen, krásu prášku Spirulina, chuť nálevu z Verbeny voňavej, vôňu rastlinného oleja Slivka atď. . Svojím spôsobom sme jedno Meetika prírody.

Sme presvedčení, že údiv (a vnútorná väzba, ktorú vyvoláva) bude oveľa efektívnejším vektorom kultúrnych zmien ako strach, nech je akokoľvek legitímny. Každý z našich produktov a každá naša rada sú aktivistami za túto mierovú a individuálnu revolúciu, ktorú tak potrebujeme.

Produkty, ktoré dávajú hodnotu prírode

V mnohých častiach sveta je jediným spôsobom, ako chrániť prírodu, zabezpečiť, aby sa o ňu starali... byť ziskový. Je to najmä prípad regiónov sveta, kde štát nemá prostriedky (alebo želanie) na zabezpečenie ochrany životného prostredia.

Príklad ? Veľmi konkrétnym spôsobom, propagácia esenciálneho oleja Ravintsara západným spotrebiteľom mu na Madagaskare automaticky dáva ekonomickú hodnotu a tlačí farmára, aby chránil ekosystém, čo mu prináša značný plat... namiesto toho, aby spálil celý kopec na pestovanie manioku.

Okrem tohto triviálneho príkladu zvýraznenie prírodného extraktu znamená okamžitý finančný záujem farmárov, aby sa postarali o svoj ekosystém, ktorý sa zrazu stal zdrojom príjmu. Tým, že zdôrazňujeme neuveriteľné výhody rastlín a prírodných extraktov, ktoré produkujú, pomáhame im ich ponúkať najlepšia obrana proti zničeniu človekom: vysoká trhová hodnota.

Starostlivosť o prírodu, od závodu až po koncového zákazníka

Prostredníctvom našej činnosti sa tiež snažíme preniesť kvalitatívne napätie do celého hodnotového reťazca, aby bol každý aktér povzbudený k tomu, aby rešpektoval a staral sa o rastlinu, jej ekosystém a jej extrakt. Túto požiadavku prenášame prostredníctvom 4 hlavných základných princípov Compagnie des Sens:

  •  V našich produktoch nikdy pesticídy, a to od začiatku. Označenie ORGANIC nám umožňuje zabezpečiť, aby pestovanie našich produktov nikdy nespôsobilo ničenie ekosystémov používaním týchto „fytosanitárnych“ produktov. Rozhodnutie predávať ekologický produkt tiež znamená prispieť k „ochrane životného prostredia a klímy, zachovať dlhodobú úrodnosť pôdy, prispieť k dosiahnutiu vysokej úrovne biodiverzity a výrazne prispieť k tomu, aby životné prostredie nebolo toxické“ *.... Aj keď je to len prvý krok. 

* to sú len niektoré z cieľov, ktoré môžete nájsť v texte nariadenia ES -2018-848 o ekologickej výrobe a označovaní (strana 22)

Úložný box

Vyrobené vo Francúzsku, v Nièvre. Vyrobené z dubového dreva remeselným spôsobom.

Skladovacie súpravy

Vyrobené vo Francúzsku v Mâcon. Z neupravenej bavlny.

Prenosná taška

Z neupravenej bavlny a vyrobené vo Francúzsku v Mâcon.

Brožúra 200 synergií esenciálnych olejov

Vytlačené vo Francúzsku v Lyone na papieri zo zodpovedných zdrojov (FSC).

Prázdne štítky

Vytlačené vo Francúzsku v departemente Rhône.

Bol pre vás tento článok užitočný?

  

Priemerná známka: 4.8 ( 76 hlasy)