Preambula

Webová stránka /rada-spoločnosti-zmyslov/). Zákazník, ktorý predáva alebo ponúka produkt La Compagnie des Sens so súhlasom La Compagnie des Sens, je povinný poskytnúť kupujúcemu bezpečnostné opatrenia na používanie produktu.

Spoločnosť La Compagnie des Sens nemôže byť zodpovedná za škody spôsobené nesprávnym používaním niektorého z jej produktov alebo nedodržaním opatrení na používanie a bezpečnostných pravidiel, pri používaní niektorého z jej produktov alebo nedodaním týchto opatrení predajcom.

Článok 8.3 – Použitie éterických olejov na terapeutické účely

Esenciálne oleje nie sú neškodné produkty a obsahujú veľmi vysoké percentá účinných látok. La Compagnie des Sens nepodporuje samoliečbu.

Informácie uvedené na stránke pochádzajú z referenčných prác v aromaterapii. Poskytnuté na informačné účely, nemôžu v žiadnom prípade predstavovať lekárske informácie, ani niesť zodpovednosť Compagnie des Sens.

Pri akomkoľvek použití esenciálnych olejov na terapeutické účely vám Compagnie des Sens pripomína potrebu poradiť sa s lekárom alebo lekárnikom kompetentným v aromaterapii.

Článok 9 – Cena

Predávajúci si vyhradzuje právo svoje ceny kedykoľvek upraviť, zaväzuje sa však použiť ceny platné v čase objednávky, v závislosti od dostupnosti v daný deň.

Ceny sú v eurách. Nezohľadňujú náklady na doručenie, fakturované dodatočne a uvedené pred potvrdením objednávky. Ceny zohľadňujú DPH platnú v deň objednávky a akákoľvek zmena platnej sadzby DPH sa automaticky premietne do ceny produktov v internetovom obchode.

Ak by sa mala vytvoriť alebo upraviť jedna alebo viacero daní alebo príspevkov, najmä environmentálnych, či už nahor alebo nadol, táto zmena sa môže prejaviť v predajnej cene produktov.

Článok 10 – Spôsob platby

Ide o objednávku s povinnosťou platby, čo znamená, že zadanie objednávky zahŕňa platbu zo strany kupujúceho.

Kupujúci má na zaplatenie svojej objednávky podľa svojej voľby všetky spôsoby platby, ktoré mu predávajúci sprístupnil a sú uvedené na internetovej stránke predávajúceho. Kupujúci pri validácii objednávkového formulára predávajúcemu zaručuje, že disponuje oprávneniami, ktoré sú prípadne potrebné na použitie ním zvoleného spôsobu platby. Predávajúci si vyhradzuje právo pozastaviť celú správu a doručovanie objednávok v prípade odmietnutia autorizácie platby kreditnou kartou od oficiálne akreditovaných organizácií alebo v prípade nezaplatenia. Predávajúci si vyhradzuje právo najmä odmietnuť uskutočniť dodávku alebo splniť objednávku kupujúceho, ktorý úplne alebo čiastočne neuhradil predchádzajúcu objednávku alebo s ktorým je vedený platobný spor.

Úhrada ceny je uhradená v plnej výške v deň objednávky podľa nasledujúcich podmienok:

  • banková karta (debet je okamžitý)
  • paypal (debet je okamžitý)
  • šekom (debet je okamžitý, objednávka je odoslaná po preplatení šeku)
  • prevodom (objednávka je odoslaná po prijatí prevodu na účet)

Článok 11 – Dostupnosť produktov – Úhrada

Vaše objednávky spracuje čo najrýchlejšie zákaznícky servis a expedičné oddelenie, otvorené od pondelka do piatku vrátane. (Cez víkend dopĺňame sily!) La Compagnie des Sens sa zaväzuje odoslať objednávky do 24 pracovných hodín od prijatia platby za vašu objednávku.

Okrem prípadov vyššej moci alebo počas období zatvorenia internetového obchodu, ktoré budú jasne oznámené na domovskej stránke lokality, budú dodacie lehoty v rámci limitov dostupných zásob nižšie uvedené. Dodacie lehoty plynú odo dňa registrácie objednávky uvedeného v e-maile s potvrdením objednávky a v závislosti od prepravcu zvoleného pri objednávke:

  •        COLISSIMO - V kontinentálnom Francúzsku

Po doručení našim expedičným oddelením je vaša objednávka doručená do 2 až 3 orientačných dní (teda nezmluvná) spoločnosťou Coliposte (colissimo sledované bez podpisu). Tieto termíny sú v pracovných dňoch, s výnimkou problémov s poštovým doručením. V prípade meškania sa neposkytujú žiadne náhrady nákladov na dopravu.

  •        COLISSIMO - Pre francúzske zámorské územia a do zahraničia
Dodacie lehoty sa líšia od jednej destinácie k druhej. Pre ďalšie vysvetlenie kontaktujte náš zákaznícky servis. V prípade meškania sa neposkytujú žiadne náhrady nákladov na dopravu. 

  •        SÚKROMNÝ PARCEL - Pre pevninské Francúzsko

Po doručení našim expedičným oddelením je vaša objednávka doručená do 2 až 3 dní (orientačné termíny, preto nie sú zmluvné) spoločnosťou Colis Privé.
Tieto termíny sú v pracovných dňoch, s výnimkou problémov s doručením. V prípade meškania sa neposkytujú žiadne náhrady nákladov na dopravu.

  •        CHRONOPOST - Pre pevninské Francúzsko

Možnosť Chronopost platí len pre objednávky potvrdené do 15:00. Táto možnosť umožňuje doručenie objednávky nasledujúci pracovný deň po potvrdení platby vo Francúzsku, pred 13:00 doma alebo na štafetovom mieste v závislosti od zvolenej možnosti.

  •        CHRONOPOST EXPRESS - Pre zvyšok sveta

Možnosť Chrono Express platí len pre objednávky potvrdené do 15:00. Táto možnosť umožňuje doručenie objednávky od 2 do 8 pracovných dní v závislosti od destinácie vo svete.

  •        MONDIAL RELAY - Pre pevninské Francúzsko

Po doručení našim prepravným oddelením je vaša objednávka doručená do 2 až 3 dní spoločnosťou Mondial Relay. Tieto termíny sú v pracovných dňoch, s výnimkou problémov s poštovým doručením. V prípade meškania sa neposkytujú žiadne náhrady nákladov na dopravu.

  •        Mondial štafeta - Belgicko a Luxembursko

Po doručení našim prepravným oddelením je vaša objednávka doručená do 3 až 5 dní spoločnosťou Mondial Relay. Tieto termíny sú v pracovných dňoch, s výnimkou problémov s poštovým doručením. V prípade meškania sa neposkytujú žiadne náhrady nákladov na dopravu.

  •        Objednávky na vyzdvihnutie na mieste, u nás v Lyone (2 rue Saint-Jean de Dieu - 69007 LYON - počas našich otváracích hodín):

Akonáhle bude vaša objednávka dokončená a zaplatená online na našej stránke, dostanete e-mail s upozornením na jej dostupnosť do 24 pracovných hodín.

Od tej chvíle na vás počká 1 mesiac. Ak ho nezískate, dovolíme si malú kontrolu e-mailom, pričom máte 5 pracovných dní na to, aby ste si ho prišli vyzdvihnúť. Po uplynutí tejto druhej šance objednávku zrušíme a vrátime vám peniaze vo forme poukážky, ktorú môžete použiť v našom obchode. Tento kupón vo forme unikátneho kódu, ktorý následne vložíte do políčka „Zľavový kód“ v našom obchode, Vám zašleme e-mailom.
V súlade s našimi podmienkami odstúpenia od zmluvy spoločnosť Compagnie des Sens prepláca neotvorené, nespotrebované a vhodné produkty na ďalší predaj. Všetky produkty, ktoré nespĺňajú tieto podmienky, sú preto vylúčené z úhrady. Z úhrady budú vylúčené napríklad produkty, ktorých trvanlivosť alebo trvanlivosť bola prekročená, hydrosóly a pod.

Oneskorenia a nedodania:

Zvolili sme spoľahlivé doručovacie služby.
Ako pri každej zásielke však môže dôjsť k omeškaniu doručenia alebo strate balíka. (Najmä v prípade, že adresa nie je dostatočne presná alebo vaše meno nie je jasne uvedené na interkome alebo poštovej schránke pre doručenie domov). V prípade meškania dodávky o viac ako 7 pracovných dní musí zákazník informovať zákaznícky servis Compagnie des Sens, ktorý začne vyšetrovanie s príslušným prepravcom. Toto vyšetrovanie môže trvať až 15 dní od jeho otvorenia. Ak sa počas tejto doby balík nájde, bude okamžite presmerovaný k zákazníkovi (vo väčšine prípadov). Ak sa na druhej strane balík nenájde ani po uplynutí 15-dňovej lehoty na zisťovanie, Colissimo považuje balík za stratený. Zákaznícky servis potom zákazníkovi ponúkne buď vrátenie nového balíka na naše náklady, alebo vrátenie peňazí za celú objednávku.

Keďže najhlbším želaním Compagnie des Sens je demokratizácia aromaterapie, urobí všetko pre to, aby našla riešenie, ktoré bude vyhovovať obom stranám a bude maximálne spravodlivé.

V prípade nedostupnosti objednaného tovaru bude kupujúci čo najskôr informovaný a bude mať možnosť svoju objednávku zrušiť. Kupujúci bude mať následne na výber, či bude najneskôr do 14 dní od zaplatenia požadovať vrátenie zaplatených súm alebo výmenu produktu.

Článok 12 – Dodacie podmienky

Dodávkou sa rozumie odovzdanie tovaru spotrebiteľovi do fyzického vlastníctva alebo kontroly nad ním. Objednané produkty sú dodávané podľa vyššie uvedených termínov a termínov.

Produkty sú doručované na adresu uvedenú kupujúcim v objednávkovom formulári, pričom kupujúci musí zabezpečiť jej správnosť. Akýkoľvek balík vrátený predávajúcemu z dôvodu nesprávnej alebo neúplnej adresy doručenia bude opätovne zaslaný na náklady kupujúceho. Kupujúci si môže na požiadanie nechať zaslať faktúru na fakturačnú adresu a nie na dodaciu adresu, a to potvrdením možnosti uvedenej na tento účel v objednávkovom formulári.

V prípade neprítomnosti kupujúceho v deň doručenia, v závislosti od prepravcu, doručovateľ zanechá v schránke avízo o doručení alebo štandardne bude príjemcovi zaslaný oznamovací email. 

V prípade, že balík nedorazí k príjemcovi a vráti sa odosielateľovi (Compagnie des Sens), zákaznícky servis bude zákazníka kontaktovať e-mailom a ponúkne mu vrátenie na náklady spoločnosti Compagnie des Sens alebo zrušenie objednávky s preplatenie vo forme poukážky na uplatnenie v internetovom obchode (platnosť: 1 rok). Táto refundácia nebude brať do úvahy počiatočné prepravné náklady, ktoré budú spotrebované počas prepravy. 
Ak však zákazník uprednostňuje vrátenie peňazí prostredníctvom pôvodného spôsobu platby za objednávku, bude musieť jednoducho informovať zákaznícky servis e-mailom na bonjour@compagnie-des-sens.fr alebo telefonicky na čísle 04 82 53 40 22.

Poškodenie balenia a jeho obsahu:

Ak je pri dodaní poškodený, roztrhnutý alebo otvorený pôvodný obal, kupujúci je povinný skontrolovať stav tovaru. Ak sú poškodené, kupujúci je povinný zásielku odmietnuť a na dodacom liste uviesť výhradu (balík odmietnutý z dôvodu otvorenia alebo poškodenia).

Kupujúci je povinný na dodacom liste a vo forme vlastnoručne napísaných výhrad s podpisom uviesť akúkoľvek nezrovnalosť týkajúcu sa dodávky (poškodenie, chýbajúci výrobok v porovnaní s dodacím listom, poškodený obal, rozbité výrobky a pod.).

Toto overenie sa považuje za vykonané podpísaním dodacieho listu kupujúcim alebo ním poverenou osobou.

Kupujúci musí následne najneskôr do dvoch pracovných dní od prevzatia tovaru potvrdiť tieto výhrady dopravcovi doporučenou poštou a kópiu tohto listu zaslať faxom alebo jednoduchou poštou predávajúcemu na adresu uvedenú v pokynoch. .

Ak je potrebné tovar vrátiť predávajúcemu, musí byť predmetom žiadosti o vrátenie predávajúcemu do 14 dní od doručenia. Žiadna reklamácia podaná mimo tohto termínu nemôže byť akceptovaná. Vrátenie produktu je možné akceptovať len pri produktoch v pôvodnom stave (obal, príslušenstvo, návod a pod.).

Článok 13 – Chyby doručenia

Kupujúci je povinný uplatniť u predávajúceho v ten istý deň dodania alebo najneskôr prvý pracovný deň po dodaní akúkoľvek reklamáciu chyby pri dodaní a/alebo nezhody produktov v povahe alebo kvalite vo vzťahu k údajom uvedeným na objednávke. formulár. Akákoľvek reklamácia podaná po tomto termíne bude zamietnutá.

Reklamáciu je možné uplatniť podľa voľby kupujúceho:

Na akúkoľvek reklamáciu neuplatnenú v súlade s vyššie definovanými pravidlami a v lehotách nemôže byť braný zreteľ a zbavuje predávajúceho akejkoľvek zodpovednosti voči kupujúcemu.

Po prijatí reklamácie predávajúci zašle nové balenie obsahujúce predmetný produkt (produkty) a túto skutočnosť oznámi kupujúcemu e-mailom.

V prípade chyby doručenia musí byť akýkoľvek produkt, ktorý sa má vymeniť alebo vrátiť, vrátený predávajúcemu ako celok a v pôvodnom obale spoločnosťou Colissimo Recommended na nasledujúcu adresu: 

La Compagnie des Sens
Späť balík
2 Rue Saint Jean de Dieu
69007 Lyon

Náklady na vrátenie znáša predávajúci.

Článok 14 – Záruka na výrobok

14-1 - Zákonná záruka zhody

Predávajúci garantuje súlad predávaného tovaru so zmluvou, pričom umožňuje kupujúcemu uplatniť zákonnú záruku súladu ustanovenú v článkoch L. 217-4 a nasl.

V prípade implementácie zákonnej záruky zhody sa pripomína, že:

  • kupujúci má lehotu 2 roky od doručenia tovaru na konanie;
  • kupujúci si môže vybrať medzi opravou alebo výmenou tovaru pri dodržaní nákladových podmienok uvedených v článku L. 217-17 Spotrebiteľského zákonníka;
  • kupujúci nemusí preukázať nezhodu tovaru počas 24 mesiacov v prípade nového tovaru (6 mesiacov v prípade použitého tovaru) od dodania tovaru.

14-2 - Zákonná záruka na skryté vady

Predávajúci zodpovedá v súlade s § 1641 a nasl. Občianskeho zákonníka za skryté vady, ktoré môžu mať vplyv na predávanú nehnuteľnosť. Bude na kupujúcom, aby preukázal, že vady existovali v čase predaja nehnuteľnosti a pravdepodobne spôsobia, že nehnuteľnosť nebude vhodná na použitie, na ktoré je určená. Táto záruka musí byť realizovaná do dvoch rokov od zistenia závady.

Kupujúci si môže vybrať medzi zrušením predaja alebo znížením ceny v súlade s § 1644 Občianskeho zákonníka.

Článok 15 – Právo na odstúpenie od zmluvy

Uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy

Kupujúci má v súlade s ustanoveniami Spotrebiteľského zákonníka lehotu 14 dní odo dňa doručenia svojej objednávky na vrátenie akéhokoľvek tovaru, ktorý mu nevyhovuje a môže požiadať o výmenu alebo vrátenie peňazí bez sankcií, s výnimkou nákladov na vrátenie tovaru. ktoré zostávajú zodpovednosťou kupujúceho.

Vrátenie tovaru musí byť vykonané v pôvodnom stave a kompletné (obal, príslušenstvo, návod atď.), čo umožňuje jeho opätovné uvedenie na trh v novom stave, spolu s faktúrou za nákup.

Poškodené, znečistené alebo nekompletné produkty nebudú vrátené.

Právo na odstúpenie od zmluvy možno uplatniť online pomocou formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý je k dispozícii na tejto webovej stránke. V tomto prípade bude kupujúcemu bezodkladne oznámené potvrdenie o prijatí na trvanlivom nosiči. Akceptuje sa akýkoľvek iný spôsob vyhlásenia o odstúpení od zmluvy. Musí byť jednoznačné a vyjadrovať túžbu stiahnuť sa.

Ak sa právo na odstúpenie od zmluvy uplatní v rámci vyššie uvedenej lehoty, cena zakúpeného produktu (produktov) bude vrátená.

Náklady na vrátenie znáša kupujúci.

Výmena (v závislosti od dostupnosti) alebo vrátenie peňazí sa uskutoční do 10 pracovných dní a najneskôr do 14 dní od prijatia produktov vrátených kupujúcim predávajúcim za vyššie uvedených podmienok.

V prípade odstúpenia Zákazníka od časti Produktov v objednávke, La Compagnie des Sens vráti sumu vrátených produktov.

Výnimky

Podľa článku L221-28 Spotrebiteľského zákonníka právo na odstúpenie od zmluvy nemožno uplatniť pri zmluvách:

  • dodanie tovaru zhotoveného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo jednoznačne personalizovaného tovaru;
  • dodanie tovaru, ktorý sa rýchlo znehodnotí alebo sa mu skončí doba spotreby;
  • o dodávke tovaru, ktorý bol spotrebiteľom po dodaní rozpečatený a ktorý nie je možné vrátiť z dôvodov hygieny alebo ochrany zdravia;
  • o dodávke tovaru, ktorý je po dodaní a vzhľadom na svoju povahu neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom;
  • dodanie alkoholických nápojov, ktorých dodanie je odložené o viac ako tridsať dní a ktorých hodnota dohodnutá pri uzavretí zmluvy závisí od výkyvov na trhu, ktoré nemôže odborník ovplyvniť

Článok 16 – Vyššia moc

Akékoľvek okolnosti, ktoré strany nemôžu ovplyvniť, bránia exekúcii za normálnych podmienok ich záväzkov, sa považujú za príčiny oslobodenia od záväzkov strán a vedú k ich pozastaveniu.

Strana, ktorá sa odvoláva na vyššie uvedené okolnosti, musí okamžite informovať druhú stranu o ich výskyte, ako aj o ich zmiznutí.

Všetky neodvrátiteľné skutočnosti alebo okolnosti, mimo strany strán, nepredvídateľné, nevyhnutné, nezávislé od vôle strán a ktorým strany nemôžu zabrániť, napriek všetkému primerane možnému úsiliu, sa budú považovať za vyššiu moc. Výslovne sa za prípady vyššej moci alebo náhodných udalostí, okrem tých, ktoré sa zvyčajne zachovávajú v judikatúre francúzskych súdov a tribunálov, považujú: zablokovanie dopravných prostriedkov alebo zásobovania, zemetrasenia, požiare, búrky, záplavy, blesky, odstávka telekomunikačných sietí alebo ťažkostí špecifických pre telekomunikačné siete mimo zákazníkov.

Zmluvné strany sa stretnú, aby preskúmali dopad udalosti a dohodnú sa na podmienkach, za ktorých sa bude pokračovať v plnení zmluvy. Ak vyššia moc trvá dlhšie ako tri mesiace, môže poškodený tieto všeobecné podmienky vypovedať.

Článok 17 – Duševné vlastníctvo

Obsah webovej stránky zostáva majetkom predávajúceho, jediného vlastníka práv duševného vlastníctva k tomuto obsahu.

Kupujúci sa zaväzujú, že nebudú používať tento obsah; akákoľvek úplná alebo čiastočná reprodukcia tohto obsahu je prísne zakázaná a môže predstavovať trestný čin falšovania.

Článok 18 – Informačné technológie a slobody

Osobné údaje poskytnuté kupujúcim sú nevyhnutné pre vybavenie jeho objednávky a vyhotovenie faktúry.

Môžu byť oznámené partnerom predávajúceho zodpovedným za realizáciu, spracovanie, správu a platbu objednávok.

Spracovanie informácií oznámených prostredníctvom webovej stránky La Compagnie des Sens SAS bolo oznámené CNIL.

Kupujúci má trvalé právo na prístup, úpravu, opravu a námietku k informáciám, ktoré sa ho týkajú. Toto právo je možné uplatniť za podmienok a podľa podmienok definovaných na webovej stránke La Compagnie des Sens SAS.

Článok 19 – Čiastočné nevalidácia

Ak bude jedno alebo viac ustanovení týchto všeobecných podmienok vyhlásené za neplatné alebo za neplatné na základe zákona, nariadenia alebo po právoplatnom rozhodnutí príslušného súdu, ostatné ustanovenia si zachovajú svoju plnú platnosť a rozsah.

Článok 20 – Vzdanie sa práva

Skutočnosť, že jedna zo zmluvných strán nevyužije porušenie niektorej z povinností uvedených v týchto všeobecných podmienkach druhou zmluvnou stranou, nemožno do budúcna vykladať ako vzdanie sa predmetnej povinnosti.

Článok 21 – Názov

V prípade ťažkostí s výkladom medzi niektorým z názvov uvedených v záhlaví článkov a ktorýmkoľvek z ustanovení budú názvy vyhlásené za neexistujúce.

Článok 22 – Jazyk zmluvy

Tieto všeobecné podmienky predaja sú napísané vo francúzštine. V prípade, že budú preložené do jedného alebo viacerých cudzích jazykov, v prípade sporu bude autentické iba francúzske znenie.

Článok 23 – Mediácia a riešenie sporov

Žiadna zo zmluvných strán nesplní svoje zmluvné záväzky v rozsahu, v akom sa ich plnenie oneskorí, bráni alebo mu bráni náhodná udalosť alebo vyššia moc. Za náhodnú udalosť alebo vyššiu moc sa budú považovať akékoľvek neodolateľné skutočnosti alebo okolnosti, mimo strany strán, nepredvídateľné, nevyhnutné, nezávislé od vôle strán a ktorým strany nemôžu zabrániť napriek všetkému primerane možnému úsiliu.

La Compagnie des Sens nemôže byť zodpovedná za škody akejkoľvek povahy, či už materiálne, nehmotné alebo telesné, ktoré by mohli vyplynúť zo zneužitia predávaných produktov.

V prípade ťažkostí pri uplatňovaní tejto zmluvy má Zákazník možnosť pred akýmkoľvek právnym úkonom hľadať priateľské riešenie najmä s pomocou profesijného združenia odvetvia, spotrebiteľského združenia alebo s akoukoľvek inou jeho radou. výber.

Sťažnosti alebo spory budú vždy prijímané s pozornou láskavosťou, pričom sa vždy predpokladá dobrá viera u tých, ktorí si dajú námahu vysvetliť svoju situáciu. V prípade sporu bude Zákazník prednostne kontaktovať spoločnosť za účelom dosiahnutia priateľského riešenia.

Kupujúci sa môže v prípade sporu obrátiť na klasickú mediáciu, najmä na Spotrebiteľskú mediačnú komisiu alebo na existujúce sektorové sprostredkovateľské orgány, alebo na akýkoľvek alternatívny spôsob riešenia sporov (napríklad zmier). Mená, kontaktné údaje a e-mailová adresa sprostredkovateľa sú dostupné na našej stránke.

V súlade s článkom 14 nariadenia (EÚ) č. 524/2013 Európska komisia zriadila platformu riešenia sporov online, ktorá uľahčuje nezávislé mimosúdne riešenie sporov online medzi spotrebiteľmi a odborníkmi z oblasti práva „Európska únia. Táto platforma je dostupná na nasledujúcom odkaze: https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

Článok 24 – Rozhodné právo

Tieto všeobecné podmienky podliehajú uplatňovaniu francúzskeho práva. Príslušným súdom je súdny súd.

To platí v prípade hmotnoprávnych pravidiel, ako aj formálnych pravidiel. V prípade sporu alebo reklamácie bude kupujúci prednostne kontaktovať predávajúceho za účelom dosiahnutia mimosúdneho riešenia.

Článok 25 – Ochrana osobných údajov

Zozbierané údaje

Osobné údaje zhromaždené na tejto stránke sú nasledovné:

  • otvorenie účtu: pri vytváraní používateľského účtu ich meno; krstné meno ; emailová adresa ; telefónne číslo ; adresa ;
  • spojenie: keď sa používateľ pripojí na webovú stránku, táto zaznamená najmä jeho priezvisko, meno, údaje o pripojení, údaje o používaní, údaje o polohe a platobné údaje;
  • profil: používanie služieb poskytovaných na webovej stránke vám umožňuje vyplniť profil, ktorý môže obsahovať adresu a telefónne číslo;
  • platba: v rámci platby za produkty a služby ponúkané na webovej stránke eviduje finančné údaje týkajúce sa bankového účtu alebo kreditnej karty používateľa;
  • komunikácia: keď sa webová stránka používa na komunikáciu s ostatnými členmi, údaje týkajúce sa komunikácie používateľa podliehajú dočasnému uchovávaniu;
  • súbory cookie: Súbory cookie sa používajú ako súčasť používania stránky. Používateľ má možnosť deaktivovať cookies z nastavení svojho prehliadača.

 

Používanie osobných údajov

Účelom osobných údajov získaných od používateľov je poskytovanie služieb webovej stránky, ich zlepšovanie a udržiavanie bezpečného prostredia. Konkrétnejšie, použitia sú nasledovné:

  • prístup a používanie webovej stránky používateľom;
  • správa prevádzky a optimalizácia webovej stránky;
  • organizácia podmienok používania Platobných služieb;
  • overenie, identifikácia a autentifikácia údajov prenášaných používateľom;
  • implementácia užívateľskej pomoci;
  • personalizácia služieb zobrazovaním reklám na základe histórie prehliadania užívateľa, podľa jeho preferencií;
  • prevencia a detekcia podvodov, malvéru (škodlivého softvéru) a riadenie bezpečnostných incidentov;
  • riadenie prípadných sporov s používateľmi;
  • zasielanie obchodných a reklamných informácií, na základe užívateľských preferencií.

Zdieľanie osobných údajov s tretími stranami

Osobné údaje môžu byť zdieľané so spoločnosťami tretích strán v nasledujúcich prípadoch:

  • keď používateľ používa platobné služby, na realizáciu týchto služieb je web v kontakte s bankovými a finančnými spoločnosťami tretích strán, s ktorými má uzatvorené zmluvy;
  • keď používateľ zverejní v bezplatných komentároch na webovej stránke informácie prístupné verejnosti;
  • keď používateľ povolí webovú stránku tretej strany na prístup k ich údajom;
  • keď web využíva služby poskytovateľov služieb na poskytovanie užívateľskej podpory, reklamných a platobných služieb. Títo poskytovatelia služieb majú v rámci poskytovania týchto služieb obmedzený prístup k užívateľským údajom a majú zmluvnú povinnosť ich využívať v súlade s ustanoveniami platných predpisov o ochrane osobných údajov zamestnancov;
  • ak to vyžaduje zákon, webová lokalita môže prenášať údaje, aby reagovala na sťažnosti podané proti webovej lokalite a aby splnila administratívne a súdne postupy;
  • ak je webová stránka súčasťou fúzie, akvizície, prevodu majetku alebo nútenej správy, môže sa od nej vyžadovať prevod alebo zdieľanie celého alebo časti jej aktív vrátane osobných údajov. V takom prípade budú používatelia informovaní pred prenosom osobných údajov tretej strane.

Bezpečnosť a súkromie

Webová stránka implementuje organizačné, technické, softvérové ​​a fyzické opatrenia z hľadiska digitálnej bezpečnosti na ochranu osobných údajov pred zmenou, zničením a neoprávneným prístupom. Treba si však uvedomiť, že internet nie je úplne bezpečné prostredie a webstránka nemôže zaručiť bezpečnosť prenosu alebo ukladania informácií na internete.

Implementácia užívateľských práv

Pri uplatňovaní nariadení vzťahujúcich sa na osobné údaje majú používatelia nasledujúce práva, ktoré si môžu uplatniť podaním žiadosti na nasledujúcu adresu: bonjour@compagnie-des-sens.fr

  • právo na prístup: môžu uplatniť svoje právo na prístup, poznať osobné údaje, ktoré sa ich týkajú. V takom prípade môže webová lokalita pred realizáciou tohto práva požadovať preukázanie totožnosti používateľa za účelom overenia jeho správnosti.
  • právo na opravu: ak sú osobné údaje uchovávané webovou stránkou nepresné, môže požiadať o aktualizáciu informácií.
  • právo na vymazanie údajov: používatelia môžu požiadať o vymazanie svojich osobných údajov, v súlade s platnými zákonmi o ochrane údajov.
  • právo na obmedzenie spracovania: používatelia môžu požiadať webovú stránku o obmedzenie spracovania osobných údajov v súlade s hypotézami stanovenými GDPR.
  • právo namietať proti spracúvaniu údajov: používatelia môžu namietať proti spracúvaniu ich údajov v súlade s predpokladmi stanovenými v GDPR.
  • právo na prenosnosť: môžu požiadať, aby im webová stránka poskytla osobné údaje, ktoré im boli poskytnuté, na ich prenos na novú webovú stránku.

Vývoj tejto klauzuly

Webová stránka si vyhradzuje právo kedykoľvek vykonať akékoľvek zmeny tohto bodu týkajúceho sa ochrany osobných údajov. Ak dôjde k úprave tohto ustanovenia o ochrane osobných údajov, webová stránka sa zaväzuje zverejniť novú verziu na svojej stránke. Webová stránka bude používateľov o zmene informovať aj elektronickou poštou, a to minimálne 15 dní pred dátumom účinnosti. Ak používateľ nesúhlasí s podmienkami nového znenia doložky o ochrane osobných údajov, má možnosť svoj účet vymazať.

Článok 26 – životné prostredie – jedinečné identifikátory (idu)

Predávajúci je registrovaný v Agentúre pre riadenie životného prostredia a energie (ADEME) pod nasledujúcimi jedinečnými identifikátormi:
  • Citácia: FR261511_01IMLC

Príloha

Spotrebiteľský zákonník

Článok L. 217-4 : „Predávajúci dodáva tovar v súlade so zmluvou a zodpovedá za akýkoľvek nesúlad existujúci v čase dodania.

Zodpovedá tiež za chyby v zhode vyplývajúce z balenia, montážneho návodu alebo inštalácie, ak to bolo na jeho zodpovednosť podľa zmluvy alebo bolo vykonané na jeho zodpovednosť.“

Článok L. 217-5 : „Nehnuteľnosť je v súlade so zmluvou:

1° Ak je to vhodné na použitie, ktoré sa zvyčajne očakáva od podobného tovaru a prípadne:

-ak zodpovedá popisu uvedenému predávajúcim a má vlastnosti, ktoré predávajúci predložil kupujúcemu vo forme vzorky alebo predlohy;

- ak má vlastnosti, ktoré môže kupujúci oprávnene očakávať s ohľadom na verejné vyhlásenia predávajúceho, výrobcu alebo jeho zástupcu, najmä v reklame alebo označovaní;

2° Alebo ak má vlastnosti definované vzájomnou dohodou medzi stranami alebo je vhodný na akékoľvek špeciálne použitie požadované kupujúcim, na ktoré bol predávajúci upozornený a ktorý tento akceptoval.“

Článok L. 217-6 : „Predávajúci nie je viazaný verejnými vyhláseniami výrobcu alebo jeho zástupcu, ak sa preukáže, že ich nepoznal a nemohol ich oprávnene poznať“.

Článok L. 217-7 : „Vady zhody, ktoré sa prejavia v priebehu dvadsiatich štyroch mesiacov od dodania tovaru, sa považujú za existujúce v čase dodania, pokiaľ sa nepreukáže opak, pre tovar predávaný z druhej ruky je táto lehota stanovená na šesť mesiacov predávajúci môže túto domnienku namietať, ak nie je zlučiteľná s povahou tovaru alebo údajným nesúladom.“

Článok L. 217-8 : „Kupujúci má právo požadovať, aby bol tovar v súlade so zmluvou. Nemôže však namietať proti zhode odvolávaním sa na chybu, o ktorej vedel alebo ktorú nemohol ignorovať, keď uzavrel zmluvu. To isté platí, ak má chyba pôvod v materiáloch, ktoré sám dodal.“

Článok L. 217-9 : „V prípade nesúladu si kupujúci vyberie medzi opravou a výmenou tovaru, predávajúci však nemôže postupovať podľa voľby kupujúceho, ak mu táto voľba spôsobí náklady, ktoré sú vzhľadom na druhú v zjavnom nepomere. spôsobom s prihliadnutím na hodnotu tovaru alebo závažnosť vady. Potom je povinný postupovať, pokiaľ to nie je nemožné, spôsobom, ktorý si kupujúci nezvolil.“

Článok L. 217-10 : „Ak oprava a výmena tovaru nie je možná, môže kupujúci tovar vrátiť a vrátiť mu cenu alebo si tovar ponechať a vrátiť mu časť ceny. Tá istá fakulta je pre neho otvorená: 

1° Ak požadované, navrhnuté alebo dohodnuté riešenie podľa článku L. 217-9 nemožno realizovať do jedného mesiaca od sťažnosti kupujúceho; 
2° Alebo ak toto riešenie nie je možné urobiť bez väčších ťažkostí pre neho s prihliadnutím na povahu nehnuteľnosti a využitie, o ktoré sa usiluje. Predaj však nemôže byť zrušený, ak je nesúlad zanedbateľný.“

Článok L. 217-11 : Uplatnenie ustanovení článkov L. 217-9 a L. 217-10 prebieha bez akýchkoľvek nákladov pre kupujúceho. Tie isté ustanovenia nebránia priznaniu náhrady škody.

Článok L. 217-12 : "Opatrenie vyplývajúce z nesúladu je predpísané dva roky od dodania tovaru."


Článok L. 217-13 : „ustanovenia tohto oddielu nezbavujú kupujúceho práva uplatniť žalobu vyplývajúcu z redhibičných vád, ako vyplýva z článkov 1641 až 1649 občianskeho zákonníka, alebo akéhokoľvek iného konania zmluvnej alebo mimozmluvnej povahy, ktorým je uznané zákonom“.

Článok L. 217-14 : „Regresnú žalobu môže konečný predávajúci uplatniť voči následným predávajúcim alebo sprostredkovateľom a výrobcovi hmotnej hnuteľnej veci podľa zásad občianskeho zákonníka.

Článok L. 217-15 : „Obchodná záruka znamená akýkoľvek zmluvný záväzok profesionála voči spotrebiteľovi s cieľom vrátiť kúpnu cenu, výmenu alebo opravu tovaru alebo poskytnutie akejkoľvek inej služby v súvislosti s nehnuteľnosťou, nad rámec svojich zákonných povinností. zameraná na zaručenie súladu nehnuteľnosti.

Obchodná záruka je predmetom písomnej zmluvy, ktorej kópiu dostane kupujúci.

Zmluva určuje obsah záruky, podmienky jej vykonania, jej cenu, dobu trvania, územný rozsah, ako aj meno a adresu ručiteľa.

Okrem toho jasne a presne uvádza, že nezávisle od obchodnej záruky je predávajúci aj naďalej viazaný zákonnou zárukou zhody uvedenou v článkoch L. 217-4 až L. 217-12 a tou týkajúcou sa vád predávanej veci, za podmienok ustanovených v článkoch 1641 až 1648 a 2232 Občianskeho zákonníka.

Ustanovenia článkov L. 217-4, L. 217-5, L. 217-12 a L. 217-16, ako aj článok 1641 a prvý odsek článku 1648 Občianskeho zákonníka sú v plnom znení reprodukované v ZMLUVE. .

V prípade nedodržania týchto ustanovení zostáva záruka v platnosti. Kupujúci je oprávnený túto výhodu využiť.“

Článok L. 217-16 : „Ak kupujúci požaduje od predávajúceho v priebehu obchodnej záruky, ktorá mu bola poskytnutá pri nadobudnutí alebo oprave hnuteľného majetku, opravu, na ktorú sa vzťahuje záruka, pripočítava sa k tomu prípadná doba odstavenia v trvaní najmenej sedem dní. trvanie záruky, ktorá zostávala v platnosti.

Táto lehota plynie od požiadavky kupujúceho na zásah alebo sprístupnenia na opravu predmetného tovaru, ak toto sprístupnenie nasleduje po žiadosti o zásah.“

Občianskeho zákonníka

Článok 1641 : „Predávajúci je viazaný zárukou na skryté vady predávanej veci, ktoré ju robia nespôsobilou na použitie, na ktoré je určená, alebo ktoré toto použitie obmedzujú do takej miery, že by ju kupujúci nezískal alebo by za nižšiu cenu, ak by o nich vedel.“

Článok 1648 : „Žalobu z dôvodu redhibičných vád musí kupujúci podať do dvoch rokov od zistenia vady. V prípade uvedenom v článku 1642-1 musí byť žaloba podaná, pod hrozbou vylúčenia, do roka nasledujúceho po dátume, kedy môže byť predávajúci oslobodený od zjavných chýb alebo nesúladu.

Environmentálny kódex

Čl. L.541-10-10 „Predajca výrobku, na ktorý sa vzťahuje zásada rozšírenej zodpovednosti výrobcu, oznámi kupujúcemu na jeho žiadosť jedinečný identifikátor, pod ktorým je výrobca registrovaný, ktorý pre tento výrobok plní povinnosti rozšírenej zodpovednosti výrobcu uvedené v čl. článok L. 541-10."